აქაც მე ვარ ! :დ


ჰეიიი !!!! როგორ ხართ ხალხოო? ვერ მიცანით? ისემც ცხონდით თქვენ! ჰაჰ,მე ანანო ვარ (თავხედი,როგორ ,,გავამარიაჟე” ჩემი ბლოგიც,ნწნწნწ)..

მოკლედ თქვენ ხართ პუუშკიკოოს ბლოგზე,მე კი მისი სტუმარი ვარ 🙂 თქვენს წინაშეა ანანოს გესთ-პოსტი პუშკიკოს ბლოგზე !!!

რაზე გებურტყუნოთ არ ვიცი.. სხვათაშორის,გაგიკვირდებათ და ეს ჩემი პირველი გესთ-პოსტია (ალბათ უკანასკნელიც) ..

რა ,,ვილაპუკო” … მოდი გეტყვით როგორი მგონია პუშკიკო (ჩუმად,ოღონდ…) მოკლედ..პუშკიკო არის საყვარელი,განათლებული,კეთლი,თბილი და ბარსა მოწონს ! პირველად არ მახსოვს,იმან ,,წამიკომენტარა” თუ მე (მგონი მე),ნუ ამას რა მნიშვნელობა აქვს,მთავარია რომ დავმეგობრდით(ხოო?)

რავიცი,ცოტა დაბნეული ვარ აქ რომ ჩემი უნიჭო პოსტი უნდა გამოჩნდეს,მაგრამ პუშკიკომ მთხოვა და უარს ხომ ვერ ვეტყვი :*******

ვაიმე რა მჭირს დღეს,სულ ლაქლაქის ხასიათზე ვარ,ახლა კი ვერაფერს ვამბობ! ბოთე-ბოთე!!! 

იიიისე მიხარია ხოლმე გიოს კომენტარი ან ლაიქი ჩემს ბლოგზე რომ რაავიცი რავიცი 🙂 როცა აქ შემოვდივარ და მის პოსტებს ვკითხულობ,ისეთი შეგრძნება მაქვს,თითქოს გიო წინ მიზის და ისე მელაპარაკება.. რაღაცნაირად მომწონს ეს ბავშვი აწ უკვე თინეიჯერი კიარადა რა გქვია ბიჭო შენ? ა ხო,ბიჭი :დ როცა პირველად შემოვწიოკდი აქ და დავაკომენტარე მართლა არ მეგონა ასეთი თბილი თუ იყო(თან თავში ავარდნები არ იცის)..მას მერე მიმიზიდა და მიმიზიდა და მგონი ჩემ ბლოგზე არ ვაგდივარ იმდენ ხანს,რამდენსაც აქ ! :დ 

ვიცი,რომ ძალიან არეული,დებილი და უნიჭო პოსტი გამომივიდა,მაგრამ ეს ჩემთვის ბევრს ნიშნავს. მართლა მართლა !

პუშკიკო,მიყვარხარ(რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს),გაფასებ და ერთი სიტყვით ხო ხვდები რა,სიყვარულს ნუ ამახსნევინებ(ვინ მეხვეწება მარა მაინც) :*****

აბა ხე,და აბა ხო.გემშვიდობებით ავტორის სახით(შეიძლება სამუდამოდაც) :*** 


18 responses to “აქაც მე ვარ ! :დ

დატოვე კომენტარი

Entertainment

What’s good, bad and happening, from pop culture to high culture

ninia's

,,ისეთი სიტყვა მინდა დავწერო, შენ რომ გაიგებ"

ქრისტინას ბლოგი

ქრისტინას ბლოგი

gabo.blog

გოჩა გაბოძე

teen news about all

ერთი შემაძრწუნებლად საინტერესო ბლოგი :)