მე სტუდენტი ვარ !


რამდენი დრო, რამდენი წვალება დამჭირდა ამ სიტყვების წარმოთქმის უფლება, ერთხელ და სამუდამოდ, რომ მომეპოვებინა. და აი დადგა დღე, როდესაც მე თამამად შემიძლია ვთქვა : დიახ მე სტუდენტი ვარ და მერე რა მოხდა? მიხარია? რაიმე განსაკუთრებული გრძნობა დამეუფლა? ოხ როგორ მინდა მოგატყუოთ და გითხრათ, რომ უბედნიერესი ადამიანი ვარ, მაგრამ ეს სიმართლე არ იქნება, მე კიდევ ვიცი, რომ ამ ბლოგზე მხოლოდ სიმართლე უნდა დავწერო… ვიღაცამ შეიძლება იფიქროს ეს ბიჭი ხომ არ გაგიჟდა, რა არ უხარიაო, მაგრამ ალბათ როდესაც რაღაცას მიაღწევ და აქამდე მგონი ოცნებად ქცეული გისრულდება, ის უკვე კარგავს საკუთარ ხიბლს და იმ შეგრძნებებს, რასაც ის აქამდე იწვევდა…. არ მინდა ისე გამომივიდეს, რომ საერთოდ არ მიხარია, არა რათქმაუნდა, მაგრამ ის ოვაციები, აღმაფრენა არ მოყოლია ამ ყველაფეს, რასაც ველოდი….

სტუდენტობა? დიახ გეთანხმებით ეს ნიშნავს ყველა ჩვენგანის ცხოვრებაში ახალ და შესაძლებელია ყველაზე საუკეთესო ეტაპსაც. ეს ნიშნავს ახალი მიზნებისკენ სწრაფვას, ეს ნიშნავს დამოუკიდებელი ცხოვრების ხიბლის შეგრძნებას, ეს ნიშნავს ახალ გარემოსთან შეგუებას, ეს ნიშნავს.., მოკლედ ძალაინ ბევრ რამეს ნიშნავს, რაც მე ძალიან მახარებს.. ამ ყველაფერს ბავშვური, გამოუცდელი თვალებით ვყურებ, რადგან ეს ყველაფერი ჩემთვის სრულიად ახალი სამყაროს კარებს მიხსნის და თავისკენ მითრევს. არ ვიცი მიმიღებს  თუ არა ეს სამყარო, მაგრამ მე თავის დამკვიდრებისთვის ყველაფერს გავაკეთებ…. მოკლედ იწყება ეტაპი ”მიდი გიორგი გაიკვალე გზა” …. !

მე ლოდინიღა დამრჩენია, ლოდინი 3 ოქტომბრისა, როდესაც პირველად შევაღებ ჯავახიშვილის კარებს და მის გაჯერებულ ჰაერს შევისუნთქავ.. იმედი მაქვს მოვიწამლები მისით…

4 responses to “მე სტუდენტი ვარ !

დატოვე კომენტარი

infolab.ge

Just another WordPress.com site

EdulaB

Your Way in Education

iranisti's blog

ირანისტის ბლოგი

USA TODAY College

Preparing students for tomorrow with USA TODAY

Entertainment

What’s good, bad and happening, from pop culture to high culture

ninia's

,,ისეთი სიტყვა მინდა დავწერო, შენ რომ გაიგებ"

gabo.ge

ადამიანი კიბერსამყაროდან

