ანაბეჭდი–ანკეტა [ნინუცას თეგ–თამაში]


რა შეკითხვას დაუსვამდი საკუთარ თავს?– ცხოვრობ ისე, როგორც შენ სინამდვილეში გინდა?

რაში ხარჯავ ყველაზე მეტ ფულს?– ცხოვრებაში…

რის გარეშე არ ჩაუვლია არცერთ დღეს?– კომპიუტერის, მობილურის, გაღვიძების…

როგორ ფიქრობ ვინ ან რა იყავი წინა ცხოვრებაში?– პირველად ვარ მოვლენილი, ისიც ადამიანად.

ვინ მოახდინა ყველაზე დიდი გავლენა შენს ცხოვრებაზე?– არავის მოუხდენია გავლენა.

რომ გქონდეს საშუალება,რას შეცვლიდი შენს ცხოვრებაში?– უსამართლობაზე თვალს აღარ დავხუჭავდი.

50 წლის შემდეგ ჩემზე იტყვიან … ?– მართალი ვიყავი, როცა ამ ადამიანის წარმატების მჯეროდა.

რა არის შენი ცხოვრების საუნდრეკი?– ჩემი მომავალი ცხოვრება 🙂

ყველაზე შტერული კითხვა?–  ყველაზე შტერული კითხვა?

ვაღიარებ რომ..– ვარ ჯიუტი და არაპუნქტუალური.

ხალხი გაოცდება როდესაც შეიტყობს,რომ მე.. – ზედმეტსახელად პუშკინას მეძახის თითქმის ყველა.(ნუ ბლოგერები უფრო გაოცდებიან, რადგან სხვებმა იციან)

ხალხი თვლის რომ მე..– ვარ შრომისმოყვარე, ნიჭიერი, დაბნეული…

ვერ ვიტან როცა…– მეპირფერებიან….

ჩემი ასარჩევი რომ იყოს მომავალ ცხოვრებაში გავჩნდებოდი…– არ გავჩნნდებოდი.. სამოთხეში ყოფნა უფრო მიმზიდველია…

დამთაგა ველურმა ორქიდეამ 
ვთაგავ  Ado Doodlez

14 responses to “ანაბეჭდი–ანკეტა [ნინუცას თეგ–თამაში]

დატოვე კომენტარი

infolab.ge

Just another WordPress.com site

EdulaB

Your Way in Education

iranisti's blog

ირანისტის ბლოგი

USA TODAY College

Preparing students for tomorrow with USA TODAY

Entertainment

What’s good, bad and happening, from pop culture to high culture

ninia's

,,ისეთი სიტყვა მინდა დავწერო, შენ რომ გაიგებ"

gabo.ge

ადამიანი კიბერსამყაროდან

