ურითმოდ გარითმული ლექსები


…..

მე დავხატავ ზეცას
ციურს, ნათელს და შენსავით ბნელსაც
ზეცას ისეთს, რომ სამყაროს შენსას
არ ადარებ სხვის უბიწო ხელსაც
მე დავხატავ მთელ სამყაროს ჩემსას
ფერადს, პირქუშს და შენსავით ბნელსაც.
” />
 ……

მინდა გავფრინდე, გავსცდე კამარას,

თითქოს სამყარო ჩემთვის არ კმარა,

ვიგრძნო სილაღე, თამაში ქარის,

მინდა მჯეროდეს სულის ძახილის,

რაც მას სწადიან იქცეს სურვილად.

გავიჭრა ცაში, ვიქცე ღრუბელად,

წვიმად დავბრუნდე, ცვარისა ნამად,

თითქოს მწადიან სიცოცხლე მარად.

საით მიგყავარ ცხოვრება ჩემო
აღარ დამთავრდა აღმართი ბნელი
აღარ დამთავრდა ცხოვრება ჩემი ?
საით მიგყავარ ღმერთო ძლიერო
ნუთუ არა ვარ პასუხის ღირსი?
და თუ ეს ჩემი ბრალია
მოდი, მომიზღვე ტანჯვა ძლიერი,
რომ ამოვძირკვო სულიდან ჩირქი,
რომ ამოვძირკვო ფიქრები ბნელი,
…განა პასუხი ეს არის შენი:
მივგორავ ფიქრთა ბურანში სველი,
თითქოს თან ვტოვებ სულის ნაწილებს,
თითქოს თან ვტოვებ ძველ მოგონებებს,
რომ ამოვძირკვო წარსული ჩემი,
ჩემი ხსენება ცოცხალთ მიწიდან ….

3 responses to “ურითმოდ გარითმული ლექსები

დატოვე კომენტარი

infolab.ge

Just another WordPress.com site

EdulaB

Your Way in Education

iranisti's blog

ირანისტის ბლოგი

USA TODAY College

Preparing students for tomorrow with USA TODAY

Entertainment

What’s good, bad and happening, from pop culture to high culture

ninia's

,,ისეთი სიტყვა მინდა დავწერო, შენ რომ გაიგებ"

gabo.ge

ადამიანი კიბერსამყაროდან

