მოწყენა, უაზრობა და გამოსავალი.


რატომღაც მოვიწყინე, ასე მგონია უაზრობა გაბატონდა ჩემს გარშენო და საინტერესო  არაფერი არ ხდება. ამდენი მოლოდინითაც დავიღალე. ჯერ იყო ეროვნულო გამოცდების პასუხებს ველოდებოდი, როგორ იქნა გვაღირსეს ოთხივე საგნის ქულები, ახლა კი ჩარიცხვებს და გრანტს ველოდები. ყოველ ღამე ამაზე ვფიქრობ და მგონი გაგიჟების პირას ვარ მისული. 😀 თან სულ იმაზე ფიქრით ვიღრღნი ტვინს, რომ უკეთ დაწერა შემეძლო გამოცდაზე და უკეთესი ქულების მიღება, მაგრამ სხვის დაბალ ქულებს, რომ ვიგებ ცოტა მშვიდდები და კალაპოტში ვჯდები : ) მაგრამ ეს ყველაფერი სულ რამდენიმე ხანი გრძელდება, მალე ისევ მოდის ჩემი მტანჯველი აზრები, ამოიჩემებს ერთ ადგილს და ღრღნის და ღრღნის გამალებული. მე კიდე ასე უსაქმურად, გადაღლილი ვზივარ კომპიუტერთან. არც წიგნის კითხვის თავი მაქ და არც რამე სხვა სიგიჟის ჩამდენი ვარ  : ) ეს დღეებია ახალი გასართობი აღმოვაჩინე, მაგრამ ეჭვი მაქვს, რომ მალე თავის ტკივილად იქცევა, ხო ბლოგზე გესაუბრებით… ესაა ჩემი ახალი გასართობი და მომავალი თავის ტკივილი, თავის ტკივილი რატომ ? თუ გაინტერესებ გეტყვი, იმიტომ, რომ ვგრძნობ, რომ ნელ-ნელა ვეჩვევი აქაურ ჩემის აზრით მაგიურ გარემოს და მინდა, რომ სულ ახალ-ახალი პოსტები დავდო და დავხვეწო კიდევაც ჩემი უაზრო სიტყვების მოდინება :D.. მგონი აღმოვაჩინე მართლაც სანიტერესო გასართობი, მითუმეტეს წერა ყოველთცის მომწონდა და ამ ბლოგით მაინც ჩავიკლავ ჩემს ამ მოთხოვნილებას…. მოკლედ ჩემი საქმე ასეა -გინდა წერო? მაშინ უნდა წერო : ))):D…..

3 responses to “მოწყენა, უაზრობა და გამოსავალი.

დატოვე კომენტარი

infolab.ge

Just another WordPress.com site

EdulaB

Your Way in Education

iranisti's blog

ირანისტის ბლოგი

USA TODAY College

Preparing students for tomorrow with USA TODAY

Entertainment

What’s good, bad and happening, from pop culture to high culture

ninia's

,,ისეთი სიტყვა მინდა დავწერო, შენ რომ გაიგებ"

gabo.ge

ადამიანი კიბერსამყაროდან

